21 Ocak 2015 Çarşamba

BookBag (El Yapımı Tasarım Çantalar)


BookBag
El Yapımı Tasarım Çantalar


 Herkese merhaba. Bugün sizlere yepyeni bir site tanıtıyorum.

 Bundan birkaç ay önce Instagram'da gezinirken BookBag'in sayfasına denk geldim ve yapmış oldukları tasarım bez çantalar bir hayli dikkatimi çekti.

 BookBag'in Instagram Hesabına Ulaşmak İçin Tıklayın

 Bez çantaları günlük hayatında kullanan biri olarak, kitap severlere özel tasarlanmış el yapımı çanta fikri çok hoşuma gitti.

 Ve bundan birkaç gün öncesinde çantama kavuştum. Artık benim de bir BookBag'im var.

 
Öncelikle çantaların kalitesine değinecek olursak kalın kumaşları oldukça sağlam. Yani satın almış olduğunuz BookBag'e yalnızca kitaplarınızı değil gönül rahatlığıyla diğer eşyalarınızı da koyabilirsiniz.

 El yapımı olmasına karşın fabrikada üretilenlerden farksız ki bu konuda BookBag çalışanlarını kutlamak isterim.

 Ayrıca tasarımlara göz atarken illüstrasyonların tek yüzlü olduğunu düşüyordum ancak elime ulaştığında iki tarafınında tasarlandığını fark ettim ki bu da beni çok sevindirdi.

 İllüstrasyonlarla ilgili birkaç şey söylemem gerekirse, çalışmaların hepsi birbirinden güzel. Öyle ki çanta seçiminde bir hayli zorlandım. 

 Bu arada unutmadan ben Ghoul tasarımını seçtim, sizler Kürk Mantolu Madonna'dan Martı'ya Franz Kafka'dan Frida Kahlo'ya kadar birçok çantayı satın alabilirsiniz.

 Küçük Prens severlere müjde! Yakında BookBag Küçük Prens tasarımını da bizlerle paylaşacak.

 Öte yandan BookBag'ler çok kısa süre önce renklendi. Yani artık yalnızca siyah beyaz değil daha renkli çantalara da sahip olabilirsiniz.

 Bunun yanı sıra şık paketlerinden tutun da çantanın yanında göndermiş oldukları birbirinden güzel ayraçlarla BookBag'in müşterilerine ne denli özen gösterdiği ortada.

 Eğer siz de kendiniz ya da sevdikleriniz için bu özel çantalardan satın almak istiyorsanız bookbag.sopsy.com sitesini ziyaret edebilir, yeni tasarımlardan haberdar olmak için BookBag'i Instagram üzerinden takip edebilirsiniz.

 BookBag'in Instagram Hesabına Ulaşmak İçin Tıklayın

 Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.


 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...