18 Kasım 2014 Salı

Book Tag ♥ #9 (Would You Rather ? / Hangisini Seçersin ?)

Would You Rather ?
Hangisini Seçerdin ?

 Herkese merhaba. Uzun bir aradan sonra yeniden bir tag yazısı ile karşınızdayım.

 Sanırım bu tag'i yapmayan bir tek ben kaldım. Hazır sınavlardan vakit bulmuşken neden soruları yanıtlamıyorum dedim ve işte buradayım.

 Would You Rather tag'inde size sunulan 2 durumdan birini seçmek zorundasınız ancak unutmayın seçimlerinizin hayat boyunca geri dönüşü olmayacak.

 Tag'i özetledikten sonra sorularımıza geçebiliriz.

1. Çok kitaptan oluşan serileri mi yoksa tek kitapları mı tercih edersin?

 İşin aslı 10-15 kitaptan oluşan serilerin bir süre sonra heyecanlarını yitirdiğini düşünüyorum. Bana göre bir seri en fazla 3 kitaptan oluşmalı. Üstelik bu denli uzun bir seriye saplanmak yerine bu süreçte birçok farklı kitap okunulabileceği için benim seçimim tek kitaplar. 

2. Sadece kadın yazarları okumak mı yoksa erkek yazarları okumak mı?

 Çok başarılı kasın yazarları bir yana bırakırsak genelde erkek yazarların kitaplarını severek okuduğumdan ötürü bu soruya cevabım kuşkusuz erkek yazarlar.

3. Kitapçıya gidip kitap satın almak mı yoksa internet üzerinden sipariş vermek mi?

 Her ne kadar internet üzerinden sipariş vermek çok daha avantajlı olsa da ben kitabı hissederek satın almayı tercih ederim.

4. Sinemaya uyarlanan kitaplar mı yoksa diziye uyarlanan kitaplar mı?

 Dizilerin de tıpkı uzun seriler gibi bir süre sonra kendilerini tekrar ettiklerini düşündüğüm, ve hayal ettiğim kurguyu beyaz perdede görmeyi sevdiğim için sinemaya uyarlanan kitapları tercih ediyorum.

5. Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap bitirmek mi?

 Haftada 5 kitap bitirebilmek benim için şu an imkansız olsa da elbette haftada 5 kitabı keyifle okuyabilmek isterim.

6. Profesyonel bir yazar olmak mı yoksa profesyonel bir eleştirmen olmak mı?

 Blogumda kitap eleştirileri yayınlamama rağmen bu soruya, kitap okumaya başlamadan önce yazmayı deneyen ve bu konuya yatkın biri olduğunu düşünen biri olarak cevabım profesyonel bir yazar olmak. 

7. En sevdiğiniz kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız bir kitabı okumak mı?

 En sevdiğiniz kitabı tekrar tekrar okumak bir süre sonra ister istemez sizi sıkacaktır ancak yeni kitaplara şans vermeyi düşündüğünüzde içlerinden beğeneceğiniz kitaplar çıkacağı kanısındayım. Bu sebeple cevabım her gün daha önce okumadığım bir kitabı okumak.

8. Kütüphanede çalışmak mı yoksa kitap satıcısı olmak mı?

 Çocukluğumdan beri hayalini kurduğum bir kitap cafe sahibi olmak. İnsanların kitaplarını okurken bir yandan sıcak bir bardak kahve içebilecekleri bir yer sizce de çok hoş olmaz mı?

9. Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz haricindeki her türden kitaplar okumak mı?

 Favori türüm olarak adlandıracağım kitaplar şüphesiz distopyalar. Her ne kadar distopyalardan vazgeçebileceğimi sanmasam da ard arda distopik kitaplar okumak sisteme karşı gelme dürtünüzü körükleyebilir. Bu sebeple favori türüm haricindeki her türden kitapları seçiyorum.

10. Sadece basılı kitap okumak mı yoksa sadece E-kitap okumak mı?

 E-kitap 'ı doğru kullanıldığında çok faydalı bulsam da basılı kitapların yerini hiçbir şeyin dolduramayacağı aşikâr. 


 Would You Rather taginin soruları ve sorulara verdiğim yanıtlar bu şekildeydi. Umarım keyif almışsınızdır. Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın sevgiyle kalın.


 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...