1 Eylül 2014 Pazartesi

.Çekiliş #3 (Düz Yazı Yayınevi Sponsorluğunda)

Çekiliş Tarihi
1-14 Eylül
Kapandı


 Herkese merhaba bugün sizlerle yeni bir çekiliş yazısı paylaşıyorum.

 Instagram profilimde düzenlediğim ikinci çekiliş sona erdi ve ben bir öncekinde olduğu gibi yine çok eğlendim.

 Çekilişi ne yazık ki yalnızca bir kişi kazandı ve yayınevleri sponsorluğunda bir çekiliş yapmayı umarken imdadıma Düzyazı Yayınevi yetişti.

 Bundan birkaç gün önce Düz Yazı Yayınevi ekibinden Sayın Yusuf Gürer benimle iletişime geçip çok güzel kitaplar yollarken siz değerli takipçilerimi de ihmal etmeyerek böyle bir çekilişin sponsorluğunu üstlenebileceklerini söylediklerinde inanılmaz derecede mutlu oldum. 

 Başta Yusuf Gürer olmak üzere Düz Yazı Yayınevi'ne bu denli gönlü bol oldukları için çok teşekkür ederim.

 Çekilişte hediye edeceğimiz kitap ise Elif Güçlüten'in Düz Yazı Yayınevi tarafından gelirinin bir kısmını Memeder'e (Meme Sağlığı Derneği) bağışlanan Günebakan adlı romanı.

'' Herkeste olmayan öyle çok şeye sahipti ki... Parası, karizması, iyi bir işi, tek gecelik ilişkileri... Özenilecek bir hayata sahipti Behiç Buğra Ferruhoğlu. Bir de kansere... Herkeste olmayan cinsten... Artık her şey geride kalmıştı. Tek göğsüne sığdırdığı büyük aşkı Füruzan için yaşamalıydı. ''  ( Arka Kapaktan) 

 Daha önce Günebakan'a Instagram'da birkaç kez denk gelmiş ancak satın alma fırsatı bulamamıştım. Bu kez bu güzel kitap aranızdan tam 10 kişiye gidecek.

 Instagram üzerinden 6, Blogger üzerinden 4 talihli bu güzel romanı okuma fırsatı edinecek.

 Çekilişe hem Instagram hem de Blogger'dan katılabilirsiniz böylelikle kazanma şansınız artacaktır.

 Gelelim çekiliş şartlarına:

Instagram'dan katılmak için;

- Instagram hesabımı TAKİP ediyor olmanız ve paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM diye yorum yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur.


Blogger'dan katılmak için:

- Blog'umu herkese açık bir biçimde TAKİP ediyor olmanız ve bu postun altına KATILDIM yazmanızın yanı sıra size ulaşabileceğim bir MAIL adresi eklerseniz sevinirim.

 Düz Yazı Yayınevi sponsorluğunda düzenlediğimiz çekiliş 1 Eylül'de başlayıp 14 Eylül'de sona erecek ve 15 Eylül'de açıklanacak. 

 Instagram talihlileri yayınlayacağım bir video ile duyurulurken Blogger kazananları yorumla duyurulacak.

 Düz Yazı Yayınevi'ne bir kez daha teşekkür ederken hepinize bol şans diliyorum.





 Çekiliş an itibariyle sonuçlandı.
 İlk kez kura yöntemiyle kazanları belirlediğim için oldukça heyecanladım.
 Bu çekilişte de diğerlerinde olduğu gibi kitabı okuyup beğenecek birilerine gitmesi dileğiyle kazananları belirledim.





 Çekilişe toplamda 21 kişi katıldı ve şanslı 4 kişi Günebakan'ı okumaya hak kazandı.
 Kazanamayanlar için ufak bir hatırlatma;
 Çok yakında yine 10 kişinin kazanacağı bir çekilişle karşınızda olacağım.




 Ve kazananlar :

1) İrem E.
2)bişeysorucam
3) İpek Yüce
4) Zeynep Ebrar Yenice

 


57 yorum:

  1. Katıldım :)) gokce.karagoz.1994@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişi sen kazandın tebrik ederim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim yeni gördüm ama biz neyse ki iletişime geçmiştik :)

      Sil
  2. Katıldım :) arse-nevehir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. KATILDIM :) seraygulertekin@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çekilişe katılabilmek için blogumu takip etmeniz gerekli :)

      Sil
  4. katıldım ..asayra adıyla...cennetul__meva@hotmail.com ..sevgiler. ve teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Katıldım:) mervekantarli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Bende katılayım o halde (:
    irem4736e@live.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişi sen kazandın tebrik ederim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederiim (: Çok mutlu oldum.. Doğum günü hediyesi gibi oldu bana (:
      Bilgileri gönderiyorum hemen (:

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. sacbelasi olarak takipteyim email: havvanurslmt@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ben de katıldım :) em2merve@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. katıldım :)
    sidoma_13@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Katıldım. :) yenicezeynepebrar@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Selam, buradan da katılmak istedim.:) böyle bir kitap vanavarıyken,bu fırsatı kaçırmak istemedim... Mail: plain__321@hotmail.com . ;)

    YanıtlaSil
  13. katıldım :)
    fanus260@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba katılmak isterim :)
    suhedags10@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Buradan da katılmak istedim:) umarım bu sefer şansızlık benden uzak olur :( reyhanvahapoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsın ancak blogumu hangi isimle takip ettiğini benimle paylaşırsan sevinirim :)

      Sil
  16. aaa benim neyim eksikmiş ben de katılıyorum :)
    burcuodaci@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklama için teşekkür ederim beni takip ettiğini biliyordum :) Bol şanslar :)

      Sil
  18. katıldım :)

    mokokogorkem@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu hangi adla takip ettiğini benimle paylaşırsan sevinirim :)

      Sil
  19. Bende Katildim. smyycky@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Katıldım gfc gül özdemir mail:gul.kilis91@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Ben de katildiiim �� cerenyesilirmak@gmail.com / instagram.com/kitap_onerilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren blogumu hangi isimle takip ettiğini benimle paylaşır mısın? :)

      Sil
  22. Merhaba; katıldım. Gfc: Nilüfer Akdemir mail: akdemirnilufer@gmail.com Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  23. katıldım :) seydabozkrt@windowslive.com

    YanıtlaSil
  24. katıldım :) ipeeek_yuce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Takipçi mi satın almak istiyorsunuz hemen tıklayın ve fiyatlara göz atın: takipçi satın al

    Alternatif: takipçi satın al

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...