6 Temmuz 2014 Pazar

Kitap Alışverişim #2

Satın Aldığım Kitaplar:



  • Adam Fawer - Olasılıksız
  • Serdar Özkan - Kayıp Gül
  • Ahmet Ümit - Beyoğlu'nun En Güzel Abisi

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle yeni bir alışveriş yazısı paylaşıyorum.  Alışverişimi küçük bir kitapçıdan yaptım ve uzun zamandır okumayı planladığım üç güzel kitabı satın aldım. Bu sayede de Temmuz ayında okuyacağım kitaplar belli olmuş oldu.

 İlk aldığım kitap çoğunuzun beğenerek okuduğu benim de satın almaya ancak fırsat bulduğum Adam Fawer'ın uzunca bir süre en çok satanlarda yer alan kitabı Olasılıksız.
 Yazarın bir diğer kitabı olan Empati'yi de oldukça merak ediyorum. Belki bir daha ki sefere onu da satın alırım.

Olasılıksız Yazımı Okumak İçin Tıklayın

 Bir diğer satın aldığım kitap ise 28 dilde 40'dan fazla ülkede yayımlanan ve Türklerin Küçük Prens'i olarak nitelendirilen Serdar Özkan'ın Kayıp Gül adlı romanı. Bildiğiniz üzere bu kitap Kayıp Gül serisinin de ilk kitabı. Tüm dünyada büyük bir başarı yakalayan serisin diğer kitapları ise Ölümsüz Kalp ve Ekim Rüzgarları.

 Son olarak geçtiğimiz aylarda çıkan ve yine büyük bir satış başarısı elde eden Ahmet Ümit'in Beyoğlu'nun En Güzel Abisi alışverişime dahil olmaya hak kazandı.

Beyoğlu'nun En Güzel Abisi Yazımı Okumak İçin Tıklayın

 Önümüzdeki Temmuz ayı boyunca okuyacağım kitaplar bunlar olacak. Ayrıca Okuma Şenliğim de bu ay süresinde devam edecek. 

 Herkese keyifli okumalar. Kendinize iyi bakın ve sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...