23 Haziran 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişim #1 ( D&R Can Yayınları 5 TL Kampanyası )




SATIN ALDIĞIM KİTAPLAR

Marc Levy - İlk Gün
Marc Levy - İlk Gece 


 '' En Fazla Kaç Kitap Taşıyabilirsin? ''


 Öncelikle herkese merhaba. Bugün sizlerle yaklaşık 1 hafta önce D&R'dan yaptığım minik alışverişi paylaşacağım.

 Birçoğunuzun da bildiği üzere D&R'ın bu sene 4.sünü düzenlediği yaz indirimi 23 Mayıs'ta başladı.

 Can Yayınları bünyesinde bulunan birçok yerli ve yabancı yazarın kitapları 5 TL'den satışa sunuldu. 

 Okuyucuyu yeni yazar ve kitaplarla ucuz yoldan buluşturan bu kampanya sayesinde birçok kişi evine birbirinden güzel kitaplar ve yüzlerindeki kocaman gülümseme ile döndü. 

 Ben alışverişimi İzmir Forum Bornova'daki D&R'dan yaptım ve bu kampanya sayesinde Marc Levy ile tanışmış oldum. İlk Gün ve İlk Gece öncelikle beni tasarımlarıyla etkiledi. Can Yayınları'nın klasikleşmiş beyaz kapaklı kitaplarını satın alabileceğiniz gibi, kampanya dahilinde bulunan birçok yeni tasarımlı kitabı da edinebilirsiniz.

 Daha önce hiç Marc Levy kitabı okumadığım için yeni bir yazar keşfetmekten ötürü kendimi çok şanslı ve mutlu hissediyorum.

 Instagram'da paylaştığım fotoğraf sayesinde Marc Levy ile ilgili birçok güzel yorum okudum. 

           Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın

Ayrıca her iki kitabında 29 TL gibi yüksek bir fiyat etiketine sahip olması da satın almamda büyük bir etken oldu. Toplamda 58 TL'lik kitapları ben 10 TL gibi komik bir rakama almış oldum.
Bulunduğum mağazada Marc Levy'nin bir diğer kitabı olan ''Gelecek Sefere'' kalmadığı için onu da ''gelecek sefere'' almayı planlıyorum. 

 Bunun yanı sıra Susanna Tamaro'nun kitaplarını alıp almamakta kararsız kalıp son anda vazgeçtim. Belki ilerleyen günlerde onlara bir şans daha verebilirim.

 Son olarak, indirimden yararlanmak için D&R kartınız olması yeterli ve kampanya yalnızca D&R mağazalarında geçerli bu da internet üzerinden yaptığınız alışverişte indirimden faydalanamayacağınız anlamına geliyor.

 Unutmayın kampanya yaz boyunca devam edecek. Herkese keyifli okumalar.

İlk Gün Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

İlk Gece Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 

Bu Kampanyadan Alabileceğiniz Birkaç Kitap:

  1. Marc Levy - İlk Gün
  2. Marc Levy - İlk Gece
  3. Marc Levy - Gelecek Sefere 
  4. Susanna Tamaro - Her Melek Korkunçtur
  5. Susanna Tamaro - Sonsuza Kadar
  6. Susanna Tamaro - Var Olan Ada
  7. Susanna Tamaro - Sessizlik Bir Erdemdir
  8. Susanna Tamaro - Yanıtla Beni
  9. Susanna Tamaro - Rüzgâr Ne Diyor 
  10. Susan Fletcher - Gümüş Karası Deniz
  11. George Eliot - Silas Marner 
  12. Ann Hood - Ölüm Yazarı İlanı
  13. Uwe Timm - Morenga
  14. Daniel Kehlmann - Sesler
  15. Alexandre Jardin - Zebrail
  16. Jean Rhys - Geniş, Geniş Bir Deniz
  17. Sybille Bedford - Tanrıların Gözdesi 
  18. Sybille Bedford - Miras
  19. Sybille Bedford - Bataklık Kumu
  20. Sue Townsend - Bir Yeniyetmenin Gizli Günlüğü
  21. Rober Walser - Gezinti
  22. Licia Troisi - Tiran ve Genç Kız 1
  23. Licia Troisi - Tiran ve Genç Kız 2
  24. Can Dündar - Aşka Veda
  25. Can Dündar - Birand
  26. Tahsin Yücel - Sonuncu
  27. Tahsin Yücel - Goltan Devrimi
  28. Faik Baysal - Elleri Sesinin Rengindeydi
  29. Aydın Büke - Romantizmin Işığı Clara
  30. Semih Gümüş - Yazının Sarkacı Roman
  31. Ayşe Sarısayın - Denizler Dört Duvar
  32. Murat Gülsoy - Bu An'ı Daha Önce Yaşamıştım
  33. Nazlı Eray - Kız Öpme Kuyruğu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...