8 Mayıs 2015 Cuma

Çekiliş #15 (Beta Yayıncılık Sponsorluğunda)

Çekiliş Tarihi

8 - 11 Mayıs

 Herkese yeniden merhaba. Bugün yepyeni ve muhteşem bir çekilişle karşınızdayım.

 Geçtiğimiz haftalarda oldukça ilginç bir kitap keşfettim. Guiness World Records 2015 Türkçe.

 İnternet sitelerinde sıkça rastladığım kitabı çok geçmeden edindim ve inceleme fırsatı buldum.

 Birbirinden ilginç rekorları ve rekorları kıranların hikayelerini içinde barındıran kitap, gerek baskısı gerekse kalitesi açısından muhteşem bir koleksiyon olmuş.

 Böylesine güzel bir kitabı keşfetmişken sizlerle paylaşmadan olur mu.

 İzmir Kitap Fuarı'nda tanışma fırsatı bulduğum Erhan Bey ile Guiness World Records 2015 Türkçe (Ciltli) kitabını aranızdan 3 kişiye hediye etmeye karar verdik.

 Gelelim çekilişe katılmak için yapmanız gerekenlere;

 Instagramdan katılmak için;

- @beta_cocuk ve @glorrrybooks hesaplarını TAKİP ediyor olmanız
- Paylaştığım görseli REPOST vb uygulamalarla #kitap ve #glorrrybooksworldrecords etikelerini kullanarak paylaşmanız
- Ve çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM diye yorum yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Birden fazla KATILDIM yorumu bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.


 Ne yazık ki bu bir Instagram çekilişi olduğu için Blogger'dan katılımları geçerli sayamıyorum.

 Çekiliş 8 Mayıs'da başlayıp 10 Mayıs'da (23:59) sona erecek. Sonuçlar ise 11 Mayıs'da Instagram ve Blogger üzerinden açıklanacak.

 Beta Yayıncılık'a bu güzel eser ve desteğinden ötürü bir kez daha teşekkür ederken herkese bol şans diliyorum.

 
Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...