27 Nisan 2015 Pazartesi

İzmir Kitap Fuarı 2015 (Fuar Deneyimi / Neler Aldım)

20. İzmir Kitap Fuarı
 (Pegasus Yayınları)
 Herkese merhaba. Bu yıl 20.si düzenlenen İzmir Kitap Fuarı sona erdi. Bende hazır bu muhteşem fuarın üzerinden çok zaman geçmemişken fuar deneyimimi ve aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.

 Instagram'da bildiğiniz üzere bu yıl Pegasus Yayınları'nın standında görev aldım ve birçok kişiyle tanışma fırsatı buldum.

 Birçoğunu gerek blogum gerekse Instagram hesabım sayesinde tanıyordum zaten ancak daha önce hiç yüz yüze görüşmemiştik, bunun için fuar inanılmaz bir fırsat oldu.

 Ayrıca Pegasus Yayınları'nın sevecen kadrosu adeta beni evimde hissettirdi. Herkes o kadar sıcakkanlıydı ki hiç yabancılık çekmedim ve ortama kısa sürede adapte oldum. 

 Bunun yanı sıra beni beğeniyle takip eden birçok kişi de standa uğradı ve mümkün olduğunca sohbet etmeye çalıştık. Kimileriyle fotoğraf çekinirken kimileri içinse kitaplar imzaladım ve bütün bunlardan çok keyif aldım. Gelen herkese bu yazı aracılığıyla bir kez daha teşekkür ederim.

 İlk fuar deneyimim olduğu için ne yapılması gerektiği hakkında çok fazla fikir sahibi değildim ama kısa sürede öğrendim. Fuar boyunca zaman zaman "çok" yorulsam da inanılmaz derecede keyif aldım.

  Fuar boyunca öksürmekten sesimin kısık olmasına, tüm tırnaklarımı kırmama ve elimi kesmeme rağmen her şey mükemmeldi.

 Pegasus Yayınları standı kuşkusuz fuarın en kalabalık standlarından biriydi. Öyle ki 9 gün boyunca tempo hiç düşmedi ve kadromuz arı gibi çalıştı.

 Bütün bunların yanında Sevinç ablanın leziz kekleri de bize motive kaynağı oldu.

 Hiçbir masraftan çekinmeyen ve okuyucularını memnun etmeye çalışan Pegasus Yayınları'nın standında, özel tasarımlı çantalardan, onlarca çeşit ayraca, kutulu setlerden, ön okumalara kadar her şey mevcuttu. Çalışanların yardım severliğini de ekledik mi harika bir fuar çıktı ortaya. 

 Tüm Pegasus ailesine bu müthiş deneyim için sonsuz teşekkürler.


 Dilerseniz şimdi nerelere uğradım neler aldım kısaca göz atalım.

 İşte benim fuar ganimetlerim. Fuarı eve taşımış olmam mümkün tabi. 

 Her ne kadar yoğunluktan ötürü tüm standları gezemesem de birkaçına uğramayı ihmal etmedim ve bu güzellikleri yanımda götürdüm.

 İlk olarak elbette bana ev sahipliği yapan Pegasus Yayınları'ndan başlayacağım.

 Aslında standda görev alırken gözüme kestirdiğim kitaplar vardı ancak siz de hak verirsiniz ki yine de onca harika kitap arasından tercih yapmakta zorlanıyor insan.

 Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi gerek konusu gerekse sevimli tasarımları sayesinde beni etkilemeyi başarmıştı. Bu sebeple ilk olarak onları aldım. 
 Sonrasında fuardaki kitaplara göz atarken Yetenek Serisi dikkatimi çekti ve konusuna göz atınca almam gerektiğini düşündüm. 
 Idhun Günlükleri Serisi'nin devam kitabının bu yıl içinde çıkacağını öğrendikten sonra da aldıklarım arasına eklemezsem olmazdı. 
 Kızıl Yükseliş Pegasus'un yeni gözdelerinden. Yurtdışında da oldukça popüler, hatta Açlık Oyunları'ndan daha iyi olduğu bile söyleniyor. Hal böyle olunca Açlık Oyunları sevdalısı biri olarak okumam gerekdiğine karar verdim. 
 Şampiyon Mesut Bey'in hediyesi çok teşekkür ederim kendisine. 
 Telepati'nin 2. kitabı Hafıza Mayıs'ta çıkıyor. O zamana kadar okur beğenirsem 2.sini de alırım diye düşündüm. 
 Duyguların Rengi'ne gelince yıllardır okuma listemdeydi ama araya hep başka kitaplar girdi. Fuarda tanıştığım ve hoş sohbet ettiğim bir teyze önerince ben de almaya karar verdim.
 Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum.

 Sonrasında karşı komşumuz Çizgi Düşer'e uğradım ve Ümit Bey'in desteği, Gökhan Bey'in yardımları ile eksik çizgi romanlarımı tamamladık.

 100 Kurşun (3)
 Scalped (3)
 X-Force (2)
 Y: Son Erkek (8)
 Savage Wolverine (2)
 Orfani

 Toplamda 19 çizgi roman kitaplığıma eklenmiş oldu.

 Ümit Bey'e ve Gökhan Bey'e ilgilerinden ötürü tekrar teşekkür ederim.

 Marmara Çizgi'de istediğim çizgi roman (İç Savaş) kalmamıştı. İlke Bey de Mayıs'ta yayımlanacağını söylemişti. Bu sebeple çizgi romanlara göz atmakla yetindim ve Marmara Çizgi'nin sahibi Erdem Aydoğan bana çok sevdiğim Daredevil Sarı'nın posterini hediye etti. Ona da buradan teşekkür ederim. 

 Sıra geldi Go! Kitap'a. Go! Kitap'ta kitap gurmesi'nden tanıyacağınız Ahmet ile uzun uzun sohbet ettik. Ayrıca Burcu Hanım'la da tanıştık. Her ikisi de çok sıcakkanlıydı. Go! Kitap'tan afiş ve ayraçlarımı, Arkadya'dan bez çantamı aldıktan sonra Burcu Hanım'la birlikte Koridor Yayınları'na uğradık ki orada Bülent Bey'le kısaca sohbet etme imkanı bulduk. Hazır gelmişken kitaplara da göz gezdirmek istedim.

 Algernon'a çiçekler konusu itibariyle oldukça ilgimi çekti. Göremediğimiz Tüm Işıklar ise birçok ödülün sahibi bu sebeple hemen okumaya başlayacağım.

 Ayrıca Ephesus standında yorumcadisi'ndan Melike ile tanıştık ve bol bol sohbet ettik. Kesinlikle çok sıcakkanlıydı.

 Unutmadan ablam için de Leman Kültür standından Gönül Adamı kitabını aldım. 

 Benim fuar deneyimim ve aldıklarım bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir.

  Bir sonraki fuarlarda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

1 yorum:

  1. Aa benden de bahsetmişsin çok çok mutlu oldum kii (^_^)
    bir kaç kişi de bana yorumcadisi demiş hep ama o ben değilim yorumcucadi yim :) isimlerin önemi olmasa da iyi ki tanıştık diyorum gerçekten çok güzel bir fuardı ve çok güzel insanlar tanıdım, tanıdık herşeyiyle yorucu ama keyifli bir fuardı. Umarım başka bir zaman, bir daha yine karşılaşırız ve çok daha fazla sohbet etme etme fırsatı buluruz :)
    kitaplarına gelince hepsi harika kitaplar almışsın hepsini güle güle oku :) Aşk tüm zamanların içinden geçer ve kızıl yükseliş için okuma şenliği yaparsan seve seve katılırım çok da güzel olur hani, ben de aldım ya :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...