13 Nisan 2015 Pazartesi

Çekiliş #14 (Studio Intersection Defter)


Çekiliş Tarihi



13 - 14 Nisan


 Herkese merhaba. Bugün sizlerle müthiş bir çekiliş duyurusu paylaşıyorum.

 Geçtiğimiz günlerde Studio Intersection 'ın benim için hazırladığı şık defteri Instagram hesabımdan sizlerle paylaşmıştım.

 Bu paylaşım sonrası Dicle Hanım ile bir çekiliş düzenleyerek içinizden 1 kişiye benim seçtiğim Photographer defterini hediye etmeye karar verdik.

 Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler oldukça kolay;

 - @glorrrybooks ve @studiointersectiondefter Instagram hesaplarını TAKİP ediyor olmanız ve paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM diye yorum yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Birden fazla KATILDIM yorumu bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.


 Bu bir Instagram çekilişi olduğu için ne yazık ki blog katılımlarını kabul edemiyorum. 

 Çekiliş 13 Nisan'da başlayıp 14 Nisan'da (23:59) sona erecek. Sonuçlar bir aksilik yaşanmazsa ise aynı gece Instagram üzerinden açıklanacak.

 Dicle Hanım'a bir kez daha teşekkür ederken herkese bol şanslar.

 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...