4 Nisan 2015 Cumartesi

Çekiliş #13 (Pia'nın 7. Baskıya Ulaşması Şerefine)


Çekiliş Tarihi


4-6 Nisan
Kapandı

 Herkese yeniden merhaba.Yine bir çekiliş ile karşınızdayım. Şu sıralar birçok kişiye kitap hediye ettiğim için çok mutluyum. Umarım daha nice çekilişler düzenlerim.

 PİA'nın Bana Kadar Yolun Var kitabı çok kısa sürede 7. baskısına ulaştı.

 Okurlara teşekkür etmek ve Bana Kadar Yolun Var'ı kitap severlerle buluşturmak için tatlı yazarımız PİA ile birlikte bir çekiliş düzenlemeye karar verdik.

 PİA'nın kendine has üslubu ve kelime oyunlarıyla kaleme aldığı, kadın erkek ilişkileri üzerine denemelerinin toplandığı kitap aranızdan 2 şanslı iki kişiye gidecek.

 Gelelim çekilişe katılmak için yapmanız gerekenlere;

- Instagram hesabımı TAKİP ediyor olmanız ve paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM diye yorum yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Birden fazla KATILDIM yorumu bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.


 Bu bir Instagram çekilişi olduğu için ne yazık ki blog katılımlarını kabul edemiyorum. 

 Çekiliş 4 Nisan'da başlayıp 5 Nisan'da (23:59) sona erecek. Sonuçlar ise 6 Nisan'da  Instagram üzerinden açıklanacak.

 PİA'ya bir kez daha teşekkür ederken başarılarının daim olmasını diliyorum. Herkese bol şanslar.

 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...