30 Mart 2015 Pazartesi

Okuduklarım #10 (Mart/2015)


Mart Ayında Okuduklarım


  • Martı
  • Beni Seç
  • Elit
  • İstanbul Erkeği
  • Spiderman-Mavi

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle Mart ayında okuduğum kitaplar hakkındaki düşüncelerimi paylaşıyorum.

 Mart ayında sınavlar sebebiyle 5 kitap okuyabildim ve bu 5 kitabın arasında çok sevdiklerimin yanısıra fazla beğenmediklerim de oldu.

 Dilerseniz şimdi hiç vakit kaybetmeden okuduğum kitaplara kısaca göz atalım.


                      ★ 

 Bu ay ilk olarak, dünya üzerinde çok satan Richard Bach'ın Martı kitabını okudum.
 Birçok kişide görüp çok merak ettiğim ve herkesin övgü yağmuruna tuttuğu kitabı, sevdiğim söylenemez.
 Kitapta martılar aracılığı ile insanlığa mesaj vermeye çalışan Bach'ın bu konuda ne kadar başarılı olduğu ise bana göre tartışılır.

Martı Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

              ★ ★ ★ 


 Ve bu ayın favorisi Beni Seç oldu. Seçilim Serisi'ne (ki ben Beni Seç Serisi diyorum) çok uzun zamandır başlamak istiyordum. Herkesin çok beğendiği seri beni de şaşırtmadı. 
 Kiera Cass'in üslubuna ve yarattığı karakterlere hayran oldum.
 Ayrıca kitap Açlık Oyunları ve The Bachelor Programı'nın saraya uyarlanmış versiyonuydu ancak bu uyarlama sanılanın aksine rahatsız edici değil, eğlenceliydi.
 Kitabı okurken Açlık Oyunları'nı özlediğimi de fark ettim.
 Seriyi merak ediyorsanız kesinlikle başlamalısınız.


                 ★ ★ ★ 

 Beni Seç'in hemen ardından Elit'e başladım. Elit'le ilgili America karakterinin kararsızlığından ötürü birçok kötü yorum okumuştum ama ben kitabı en az Beni Seç kadar sevdim.
 Aspen ve Maxon kadar müthiş erkeklerin arasında seçim yapmak zorunda kalsam, eminim ben de zorlanırdım.
 Her iki kitaba da 5 yıldız yerine 4 yıldız vermemin sebebi ise distopya türünde olup içerisinde fazla aksiyon barındırmamalarından kaynaklandı. 
 Az önce de söylediğim gibi bu seriyi okuyun okutun.


                    ★ ★ 

 Bu ay 4. olarak çekiliş kitabım olan ve benim basım aşamasından beri takip ettiğim İstanbul Erkeği'ni okudum. Kitaba başlarken bu kadar beğeneceğimi düşünmüyordum açıkçası.
 Yazarın üslubu sayesinde hızla okunan kitabı oldukça sevdim.
 Kafanızı dağıtacak ilişkiler üzerine bir kitap arıyorsanız İstanbul Erkeği tam size göre olabilir.


                ★ ★ 

 Ve gelelim ayın son kitabına. Ay sonunda ve Nisan başında birçok öğrenci gibi benimde sınavlarım olduğu için yeni bir kitaba başlamak istemedim ve bu sebeple Spiderman-Mavi çizgi romanını okuyup 1 gün içinde bitirdim.
 Kitabın çizimleri ve renklendirmesini genel itibariyle sevdim. 
 Sanırım M.J'e olan sevgimden ve çizgi romanda Gwen Stacy'in anlatılmasından dolayı kırdım yıldızları. 
 Eğer Spiderman'i seviyorsanız okumanızı önerebileceğim bir çizgi roman.


Benim Mart ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi. Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.



Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...