25 Mart 2015 Çarşamba

Kitap İncelemesi #55 (İstanbul Erkeği)



İstanbul Erkeği
İlker Özmestçi

DNZ Yayınları
#Deneme
206 Sayfa - Ciltsiz

★ ★ ★ ☆ 


KAPAK:

 Dnz Yayınları tarafından yayımlanan kitabın kapağını konu ile bütünlüğü ve ilgi çekiciliği açısından oldukça sevdim.




YAZAR HAKKINDA:

 İlk kitabı İstanbul Erkeği ile son dönemlerde adından sıkça söz ettiren yazar İlker Özmestçi, kadın erkek ilişkileri üzerine yaşadıklarını ve gözlemlerini mizahi bir dille okurlara aktarıyor.
 Yazarın samimi dili sayesinde kısa sürede okunan kitabı, dizüstü edebiyat sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum.

" Okuyun, okuyan adamlarla olun. Okumuş gibi yapan adamlarla birlikte olmayın. Masasının başköşesinde, kitap ayracı özenle yerleştirilmiş ne kitaplar gördüm entelektüel geçinen adamların evinde. Kitap ne hakkında diye sorsan birçoğu karşında mal gibi kalır. Bu arada, benim çok okuduğumu söylemiş miydim? @1istanbulerkegi "

KİTAP HAKKINDA:

 İlişkinizdeki sorunlar bunalıp nerede hata yaptığınızı mı düşünüyorsunuz?
 Yeni bir ilişkiye başlamakta çekiniyor musunuz?
 Yoksa artık erkeklere inanmıyor musunuz?
 O halde İlker Özmestçi'nin İstanbul Erkeği kitabını açın ve kendinize güveninizi tekrar kazanın. 
 Çünkü unutmayın, bizler dünyayı çekip çeviren varlıklarız.

SONSÖZ:

 Kolay okunan eğlenceli bir kitap arıyorsanız İstanbul Erkeği'ni okuyabilirsiniz.


 İstanbul Erkeği Kadın Tripleri Videosunu İzlemek İçin Tıklayın






Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...