1 Şubat 2015 Pazar

Okuma Şenliği #7 (Marslı)


Andy Weir

Marslı 


1-24 Şubat



Herkese merhaba. Bugün sizlerle yeni bir Okuma Şenliği duyurusu paylaşıyorum.

 Aralık ayında birçok katılımcı ile birlikte Markus Zusak'tan Kitap Hırsızı'nı okumuştuk.

 Geri dönüşlerden anladığım kadarıyla herkes kitabı en az benim kadar sevdi ki bu da beni oldukça sevindirdi.

 Öyle ki Ocak ayında tekrar bir şenlik olmasını isteyenlerin sayısı bir hayli fazlaydı. Ancak sizin de bildiğiniz gibi Ocak ayındaki malum finallerden dolayı bir şenlik yapamayacağımı ve bu şenlik için en uygun zamanın Şubat ayı olacağını söylemiştim. Ve işte şimdi yeniden hep birlikte kitap okuma zamanı.

 Bu şenlik için hakkında çok fazla iyi yorum okuduğum, Goodreads kullanıcıları tarafından 2014'ün en iyi bilim kurgu kitabı ilan edilen Marslı'yı seçtim. Konusu itibariyle oldukça dikkatimi çeken kitabı sizin de beğeniyle okuyacağınızı umuyorum.

  Daha önce Okuma Şenliğine katılmamış olanlar için bu etkinlik hakkında kısaca bilgi vermek isterim.

 Okuma Şenliği, birçok kişinin aynı kitabı okuyup üzerinde görüş bildirmesi üzerine kurulu. Bu şenlik sayesinde sizinle aynı kitabı okuyan insanların düşüncelerine ortak oluyor, kendi düşüncelerinizi rahatça ifade edebiliyorsunuz.

 Peki Okuma Şenliği'ne katılmak için yapmanız gerekenler neler?

- Andy Weir'ın Marslı kitabını 1-24 Şubat tarihleri arasında okumak
- Bu süreçte Instagram'da paylaştığınız kitabın fotoğrafına #glorrrybooks etiketini eklemek
- Ve şenlik sonunda paylaşacağım videonun altına kitapla ilgili görüşlerinizi yazmak 

Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 Şenlik 24 Şubat'ta sona erecek.

 Umarım sizler de bu şenlikten en az benim kadar keyif alırsınız. Katılan herkese şimdiden teşekkür ediyorum.

 Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın ve kitaplarınızdan ayrı kalmayın.

 

Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...