28 Şubat 2015 Cumartesi

Okuduklarım #9 (Şubat/2015)


Şubat Ayında Okuduklarım



  • Albaya Mektup Yok
  • Justice League Cilt 1
  • 2056: İsyan
  • Marslı
  • Sığınak
 Herkese merhaba bugün sizlerle Şubat ayında okuduğum kitaplar hakkındaki fikirlerimi paylaşıyorum.

 Bu ay 4 kitabın dışında 1 de çizgi roman okudum ancak bu Şubat'ta okuma tempomun düştüğü gerçeğini değiştirmiyor ne yazık ki. Ayrıca bu ay okuduğum kitaplardan pek verim alamadığımı da söylemeliyim.

 Mart ayında daha fazla kitap okumayı diliyor, hemen yazıma dönüyorum.

                         ★ ★ 

  Bu ay ki ilk kitabım kitap kardeşliği ile Gabriel Garcia Marquez'i anmak üzere okuduğum Albaya Mektup Yok'tu. Şenlik kapsamında Marquez'in istediğiniz kitabını okuyabilirdiniz. Kırmızı Pazartesi'yi okuyup beğendikten sonra şenlik için, kitaplığımda bir süredir bekleyen Albaya Mektup Yok'ta karar kıldım.
 Kitabı genel itibariyle beğendim ancak bir seçim yapmam gerekse kesinlikle Kırmızı Pazartesi'yi seçerdim.

Albaya Mektup Yok Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

                       ★ ★ ★ 

 İkinci kitabım YKY'nin yeni yayımlamış olduğu Justice League çizgi roman serisinin ilk cildi oldu. Kitabın gerek konusunu gerekse çizimlerini çok beğendim.
 Serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum. Justice League'i çizgi roman seven herkese öneririm.

Justice League Cilt 1 Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın


                               ★ 

 Sonrasında Şubat ayında düzenlediğim okuma şenliği için Marslı'ya başlayacaktım ancak ani bir karar değişikliği ile Programlanmış Serisi'ni bitirmek istedim. 2056: İsyan basıldığında çok heyecanlanmıştım. Kitabın seri ile ilgili birçok soruya cevap vereceğini düşündüm ancak bana biraz zorlama gibi geldi. Hatta öyle ki kitap seriye olan bakış açımı bile değiştirdi. 

2056: İsyan Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

                       ★ 

  Şimdi de şenlikte herkesin çok severek okuduğu fakat benim hayal kırıklığı yaşamama sebep olan kitaba, Marslı'ya geldi sıra.
 Marslı kitabın arkasındaki yorumların birinde yer aldığı gibi "bilimsel" bir bilim kurgu romanı. 
 Yazarın kullanmış olduğu teknik dil, konudan zaman zaman kopmamı sağlarken kimi zamansa sıkılmama sebep oldu. 
 2015'te vizyona girecek olan filminse kitaptan daha başarılı olacağı düşüncesindeyim.

Marslı Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

                            ★ 

 Son olarak Kahve Yayınları'nın yayımlamış olduğu ilk kitaplardan Sığınak'ı okumak istedim bu ay.
 Şığınak sizi sıkmayacak kolay okunur kitaplardan ancak söylenildiği gibi içinde ne psikoloji ne de gerilim barındırıyor.
 Kitaba beklentilerle başlamazsanız iyi vakit geçireceğinizi düşünüyorum.

Sığınak Yazıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 Benim Şubat ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi. Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın.



Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...