1 Ocak 2015 Perşembe

Mühürce (Senin Tarzın, Senin Mühürün)


Mühürce
Senin Tarzın, Senin Mühürün

Herkese merhaba. Kendinize ait mührünüz olsun, kitaplarınız mühürlensin ister misiniz? Cevabınız evet ise bugünkü yazım tam sizlere göre.

Birkaç gün önce Instagram'dan gelen bir mesaj üzerine Mühürce'yi inceleme fırsatı buldum. Daha öncesinde kendisine özel mühürleri, kaşeleri olan insanlara gıpta duyardım, şimdi artık benimde kendi tasarladığım bir mührüm var.

Tarık Bey ile mührün tasarım süreci benim açımdan oldukça eğlenceli geçti. Kitap okumayı ve kedileri seven biri olarak mühürde bu ikisinin bulunmasından daha doğal ne olabilirdi ki. Sonrasında tasarıma kahve eklemeyi de unutmadık.Tam işte bu dediğim sırada bir şeyler eksikti sanki ve mühre iki küçük pati eklemeye karar verdim. 

Ve işte sonuç;

İki günde tasarlanıp ardından hiç vakit kaybetmeden hazırlanma sürecine geçilen mührüm beklediğimden daha güzel oldu.

O kadar çok sevdim ki resimden de anlaşılacağı üzre gelir gelmez ki çok kısa sürede elime ulaştı, denemeye başladım.



Mührün tasarımı bir yana dursun, ahşap sapı ve üzerindeki metal parça da oldukça şık.


Siz de kitap kurdu arkadaşlarınıza, sevdiklerinize kendi arzularına göre tasarlanmış bir mühür hediye etmek istemez misiniz?

Ya da belki kendinizi bir parça şımartabilirsiniz?

Tasarımlara göz atmak için muhurce.com sitesini ziyaret edebilir, Mühürce'yi Instagram , Twitter  ya da Facebook üzerinden takip edebilir, siparis@muhurce.com adresinden sipariş verebilirsiniz.


Mühürce'nin Instagram Hesabına Ulaşmak İçin Tıklayın

Mühürce'nin Twitter Hesabına Ulaşmak İçin Tıklayın

Mühürce'nin Facebook Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayın


Hepinize mutluluk dolu bir gün dilerim.


Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...