1 Aralık 2014 Pazartesi

Okuma Şenliği #6 (Kitap Hırsızı)

Markus Zusak
Kitap Hırsızı

1 - 24 Aralık 

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle merakla beklenen Okuma Şenliği yazımı paylaşıyorum.

 Ekim ayında birçok katılımcı ile birlikte Paulo Coelho'dan Aldatmak ve John Green'den Alaska'nın Peşinde kitaplarını okumuştuk.

 Her ne kadar kitaplar beklentilerimi karşılamamış olsa da onca kişi ile aynı kitabı okuyup, kitaplar hakkında sohbet etmek benim için çok zevkliydi.

 Birçok kişi benimle aynı fikirde olsa gerek herkes Kasım ayında bir şenlik yapıp yapmayacağımı sordu. Sizin de bildiğiniz gibi Kasım ayındaki vizelerimden dolayı bir şenlik yapamayacağımı ve bu şenlik için en uygun zamanın Aralık ayı olacağını söylemiştim. Ve işte şimdi yeniden birlikte kitap okumanın tam zamanı.

 Geçtiğimiz şenliği sizlerin öneri üzerine düzenlemiştim. Bu kez ise okuyacağımız kitabı ben seçmek istedim ve okunacaklar listemdeki Kitap Hırsızı'nı gün yüzüne çıkardım.

 Hakkında çok fazla iyi yorum okuduğum kitabı sizin de severek okuyacağınızı umuyorum.

  Daha önce Okuma Şenliğine katılmamış olanlar için kısaca bilgi vereyim.

 Okuma Şenliği, birçok kişinin aynı kitabı okuyup üzerinde görüş bildirmesi üzerine kurulu bir etkinlik. Bu etkinlik sayesinde sizinle aynı kitabı okuyan insanların düşüncelerine ortak oluyor, kendi düşüncelerinizi rahatça ifade edebiliyorsunuz.

 Peki okuma Şenliğine katılmak için yapmanız gerekenler neler?

- Markus Zusak'ın Kitap Hırsızı kitabını 1-24 Aralık tarihleri arasında okumak
- Bu süreçte Instagram'da paylaştığınız kitabın fotoğrafına #glorrrybooks etiketini eklemek
- Ve şenlik sonunda paylaşacağım videonun altına kitapla ilgili görüşlerinizi yazmak 

Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın

 Şenlik 24 Aralık'da sona erecek.

 Umarım sizler de bu şenlikten en az benim kadar keyif alırsınız. Katılan herkese şimdiden teşekkür ediyorum.

 Bir sonraki yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın ve kitaplarınızdan ayrı kalmayın.

 
Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...