17 Ekim 2014 Cuma

Çekiliş #5 (Uğur Dalkılıç Sponsorluğunda)


Çekiliş Tarihi

17 - 24 Ekim
KAPANDI

 Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlerle yeni bir çekiliş yazısı paylaşıyorum. Bir önceki çekilişin üzerinden kısa süre geçmesinin ardından Sayın Uğur Dalkılıç benimle iletişime geçerek yayımlanan şiir kitabı Aşk Değil Bu Sensin'i takipçilerimle paylaşabileceğimi iletti. 

 Daha önce hediye ettiğim tüm kitapların roman olması ve şiir sevenlerin de hoşuna gidebilecek bir şeyler yapmak istediğimden çekilişin bunun için eşsiz bir fırsat olduğunu düşündüm. 

 Kitabı elime aldığımda öncelikle Uğur Dalkılıç'a ait kapak tasarımı ve kalitesi dikkatimi çekti ki beklediğimden çok daha iyiydi. Şiirlere şöyle bir göz attığımda ise herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kanısına vardım.

 Bu güzel kitabı bana ve takipçilerime okuma fırsatı verdiği için Uğur Dalkılıç'a çok teşekkür ederim.

 Gelelim çekilişimize. Kitabımız diğer sponsorlu çekilişlerde olduğu gibi tam 10 KİŞİYE gidecek ancak tek fark katılımcıların yalnızca INSTAGRAM üzerinden alınması. Üstelik kazandığınız kitaplar Uğur Dalkılıç tarafından İMZALANACAK.

 Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;


- Instagram hesabımı TAKİP ediyor olmanız ve paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM diye yorum yapmanız yeterli olacaktır.

Not: Gizli profillerin çekiliş sonlanana kadar hesaplarını açık tutmaları önemle duyurulur. Lütfen birkaç kez KATILDIM ve benzeri yorumlar bırakmayın aksi halde katılımınız geçersiz sayılacaktır.


 Çekilişimiz 17 Ekim'de başlayıp 24 Ekim'de (00.00) sona erecek. Kazananlar random.org aracılığıyla belirlenip 25 Ekim'de INSTAGRAM üzerinden açıklanacak.

 Uğur Dalkılıç'a bir kez daha teşekkür ederken hepinize bol şans diliyorum.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...