17 Ağustos 2014 Pazar

Kitap Alışverişi #4 (D&R İndirimi)

Satın Aldığım Kitaplar

  • Veronica Roth - Yandaş
  • Julianna Baggott - Füzyon
  • Trinity Faegen - Mefisto
  • Trinity Faegen - Mefisto'nun Öpücüğü
 Herkese merhaba. Bir önceki alışveriş yazımda okumam gereken kitapların gitgide artmasından ötürü bir süreliğine yeni kitap almayacağımı yazmıştım ancak D&R indirimine dayanamadım ve hemen yepyeni kitaplar edindim.

 D&R'ın kendi internet sitesi ve belirli mağazalarında birçok güzel kitap 9.90 TL'den satılmaktaydı bende soluğu İzmir Karşıyaka'da bulunan D&R mağazasında aldım. 

 Aslında almayı planladığım birkaç kitap daha vardı ancak ne yazık ki gittiğim mağazada tükenmişlerdi. Bu sebeple kampanyadan yalnızca bir kitap satın alarak eve döndüm. Satın aldığım diğer üç kitap ise D&R'ın Dex Yayınları kampanyasından benim payıma düşenler.

 O halde lafı daha fazla uzatmadan kitaplara şöyle bir göz gezdirmeye başlayalım.

Veronica Roth - Uyumsuz Serisi

Yandaş 

 İlk olarak satın aldığım kitap Veronica Roth'dan Yandaş oldu. Uyumsuz serisinin üçüncü olan Yandaş'ı, serinin diğer kitaplarına sahip olmamama rağmen 9.90'a bulunca görür görmez aldım.
 Uyumsuz serisi hakkında çok güzel yorumlar okuduğum için inanılmaz derecede merak ediyordum. Benim gibi distopyalardan hoşlanıyorsanız siz de bir şans verebilirsiniz. 
 Bu arada ablamla ufak bir bahse tutuştuk. 14 kitap okuyana kadar hiç kitap almazsam serinin diğer iki kitabı olan Uyumsuz ve Kuralsız'ı ablam bana hediye edecek. Yaklaşık 50 tane okumam gereken kitap olduğu için iddiayı kazanacağımı umuyorum. Seriyi tamamladıktan sonra ise yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Julianna Baggott - Pür Serisi

Füzyon 

 Bir diğer satın aldığım kitap ise Pür'ü okuduktan sonra merak ettiğim serinin ikinci kitabı Füzyon oldu. 

Pür Yazımı Okumak İçin Tıklayın

 Forum Bornova'daki D&R'da tükendiği için alamamıştım ve uzun süredir kitaplığıma dahil etmeyi planlıyordum. 
 Mağaza yetkilisine kitabın olup olmadığını sorduğumda kalmadığını söylemesine rağmen, bir diğer yetkiliden yardım istediğimde ellerindeki son kitaba sahip olmuş oldum.
 Aradığınız kitabı bulma konusunda size tavsiyem birkaç yetkiliye birden danışmanız. 

Trinity Faegen - Mefisto 

Mefisto
Mefisto'nun Öpücüğü

 Aldığım son iki kitap ise Trinity Faegen'ın Mefisto Anlaşmaları serinin ilk iki kitabı olan Mefisto ve Mefisto'nun öpücüğü.
 Bu seri dört ana kitap ve bir yan kitaptan oluşuyor. Ülkemizde yalnızca ilk iki kitabı yayımlanmasına rağmen birçok kişi tarafından oldukça beğenildi.
 Bir önceki D&R alışverişlerimde Mefisto'nun Öpücüğü kitabını görmüş ancak serinin ilk kitabına sahip olmadığım için satın almamıştım.
 Bu kez Mefisto'nun da indirimde olduğunu öğrenince hiç vakit kaybetmeden satın aldım. 

 Yaptığım alışveriş bu şekildeydi. Dediğim gibi bir süreliğine alışveriş diyetindeyim. İddiayı kazanır kazanmaz yeni alışverişlerimi sizlerle paylaşacağım.

 Kendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın.




 İndirimden 9.90'a Satın Alabileceğiniz Bazı Kitaplar:

1. Colleen Hoover - Umutsuz
2. Ali Harris - İlk Son Öpücük 
3. Dan Brown - Kayıp Sembol
4. Kimberley Freeman - Kır Çiçeği Tepesi
5. Marie Bostwick - Pamuk İpliğinden Hayaller
6. Suzan Gloss -Düşlerin Ötesinde
7. Malala Yusufzay , Chiristina Lamp - Ben, Malala
8. Tess Gerritsen - Sona Kalan
9. Rebecca Donovan Benimle Kal
10. Rebecca Donovan - Tut Elimi
11. Harlan Coben - Hoşça Kal Demeden 
12. Agatha Christie - Sonuncu Kurban
13. Scott Turow - Savcı
14. Debbie Macomber - Gül Ağacı Sokağı
15. Debbie Macomber - Deniz Feneri Yolu
16. Debbie Macomber - Çiçeklerimi Rüzgara Verdim
17. Debbie Macomber - İyi Ki Geldin
18. Debbie Macomber - Gül Limanı Oteli
19. Sere Prince Halverson - Mutluluğun Öteki Yüzü
20. E.V. Mitchell - Cennetin Rengi
21. Daniel Palmer - Akıl Oyunları
22. Lisa Under - Piyonun Son Hamlesi
23. Jamie McGuire - Araf
24. David Gibbins - Atlantis
25. Kevin Guilfoile - Kulüp 1000
26. Stlvia Day - Sana Soyundum
27. Sylvia Day- Sana Bağlandım
28. Sylvia Day - Sende Kendimi Buldum
29..Stephan King - Tepki
30. Stephan King - Anahtar Deliğinden Esen Rüzgar
31. Helena Wecker - Golem ve Cin 
32. Jan-Philipp Sendker - Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler
33. Jan-Philipp Sendker - Kalp Yalnızca İçeriden Açılan Bir Kapıdır
34. Lily King - Göz Yaşlarıma Rağmen Babam 
35. P.C. Cast - Sonsuz Aşk
36. Nora Roberts - Son Sevgili 

2 yorum:

  1. Cidden merak ediyorum şu Uyumsuz Serisi'ni okumayan tek kişi ben miyim diye.:D Ne zaman almak istesem stoklarda kalmamış oluyor,defolu oluyor ve olumlu yorumları gördükçe ''Benim niye Uyumsuz'um yok!'' diyesim geliyor :D Çok güzel ve çeşitli bir alışveriş olmuş.^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Merak etme yalnız değilsin benim de seriye başlamak için gerekli olan ilk iki kitabım yok ama sabırsızlıkla okuyacağım günü bekliyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...