12 Ağustos 2014 Salı

Çekiliş #2 (Instagram'da 2500 Takipçiye Ulaşmam Şerefine)

Çekiliş Tarihi


12 - 28 Ağustos 

 Kapandı

 Herkese merhaba. Bugün sizlerle yeni bir çekiliş yazısı paylaşıyorum.

 Instagram'da 2500 takipçiye ulaştım ve inanılmaz derecede mutluyum. 

 Blog yazmaya başlarken kısa sürede bu denli olumlu geri dönüşler alacağımı tahmin etmiyordum. 

 Beni takip eden, yazılarımı beğenen, yorumlarıyla kitaplar hakkında fikir alışverişi yapmamızı sağlayan, düşüncelerime değer veren herkese çok ama çok teşekkür ederim. Öyle güzel yorumlar okuyorum ki kimi zaman yüzümdeki gülümsemeye engel olamıyorum. İlginize ve içtenliğinize minnettarım.

 Öyle kuru kuruya bir teşekkürle olmaz deyip, sizlere yeni bir çekiliş düzenliyorum. Bu arada çekilişte hediye ettiğim iki kitabın da Doğan Yayıları'na ait olması tamamen rastlantı. Ben de isterdim sponsor aracılığıyla aynı anda birkaç kişiye kitap yollamak ancak bu şu an için geçerli değil.

 Sıra geldi yollayacağım hediyeye. Geçen sefer olduğu gibi yine sizler için kitaplığımdan güzel bir kitap seçtim.

 Kurt Seyit ve Şura ile son zamanlarda adından sıkça söz ettiren Nermin Bezmen'in kendi aşk hikayesini okumaya hazır mısınız?

 Nermin Bezmen, eşi Pamir Bezmen'in vefatı sonrasında acısını dindirmenin, aşkını ve anılarını yaşatabilmenin yolunu edebiyatta bulmuş ve ortaya bu duygu yüklü kitap çıkmış.

 Yazarın henüz acısı çok taze iken kaleme aldığı bu hayat öyküsü, şiirsel üslubuyla size aşkın en dokunaklı halini sunacak.

 Gelelim Çekiliş Şartlarına:

- Instagram üzerinden yapılan bir çekiliş olduğu için Instagram'da beni TAKİP etmeniz ve yine Instagram'da paylaştığım fotoğrafın altına YORUM yapmanız yeterli olacaktır.

- Bu yorum KATILDIM'ın yanı sıra En Sevdiğiniz Kitap/Yazar, Şuan Okumakta Olduğunuz Kitap ya da Okumayı Planladığınız Kitap'tan herhangi biri olursa bende sizin kitap zevkinizle ilgili daha fazla bilgi edinmiş olurum. 

   Instagram Hesabıma Ulaşmak İçin Tıklayın


 Çekilişimiz 28 Ağustos'ta sona erecek ve herhangi bir aksilik çıkmazsa aynı gün içinde sonuç Instagram hesabımda açıklanacak ve bu güzel kitap küçük hediyelerle birlikte 1 kişiye gidecek.

 Bu arada unutmadan bir sonraki çekiliş blogumda olacak bu sebeple takipte kalın. 

 Herkese bol şans ve kendinize iyi bakın.

 Çekiliş sonuçladı. Kazanan Çiğdem Yaşbay. Keyifle oku Çiğdem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...